ورود کاربران


رمز خود را فراموش کرده ام !


تبلیغات

لیست بخش ها

پر بازدیدترین ها

آمار سایت
تاریخ تبلیغ بازدید
بازدید امروز : 871
بازدید کل : 22170689
تبلیغات امروز : 0
تبلیغات کل : 1549
آنلاین : 29 نفر

اوقات شرعی

راهنمای تبلیغات

آیا می خواهید برای معرفی کالا یا خدمات خود یک صفحه اینترنتی داشته باشید؟

بانک اطلاعات صنعت، محلی برای درج نیازمندیهای تمام ایرانیان در فضای مجازی ایجاد کرده است.

مزایای درج آگهی اینترنتی در سامانه بانک اطلاعات صنعت :

  • بازار بزرگ و طیف وسیع مشتریان شما در فضای اینترنت (بیش از 10 میلیون کاربر)
  • در حالی که پرتیراژترین روزنامه های کشور یک دهم این تعداد نیز مخاطب ندارند.
  • امکان درخواست سریع برای درج آگهی مورد نظر خود و ثبت آگهی بدون تاخیر
  • در حالی که درخواست چاپ آگهی در روزنامه ها و نشریات با تاخیر چند روزه انجام میشود.
  • امکان تغییر محتویات آگهی شما در هر زمان از 24 ساعت
  • در حالی که آگهی چاپ شده در نشریات قابل تغییر نیست.
  • آگهی اینترنتی در بازه زمانی طولانی در فضای اینترنت جهانی قابل بازدید است.
  • در حالی که آگهی چاپی تنها در یک روز به مخاطب عرضه میشود.
  • امروزه با توجه به علایق نسل جدید، استفاده از اینترنت و خدمات الکترونیکی گسترش یافته است و کابران بیشتر مایلند در اینترنت به دنبال کالا ویا خدمات مورد نیاز خود بگردند تا اینکه روزنامه ها را ورق بزنند.

بانک اطلاعات صنعت با بازگذاشتن پهنای باند برای موتورجستجوی گوگل این امکان را فراهم کرده است تا آگهی های ثبت شده در کمترین زمان ممکن در گوگل ثبت شوند و در نتایج جستجو دیده شوند.

توجه:

در بانک اطلاعات صنعت امکان درج آگهی رایگان برای تمام کاربران وجود دارد.

در صورتی که تمایل دارید آگهی شما در نتایج اول دیده شود حتما آگهی ویژه (غیر رایگان) ثبت کنید.

اگر بازدید بیشتر و رنک بالاتر و  جذب مشتری بیشتر را میخواهید زمان را از دست ندهید.

******    ******

* در مجموعه باننک اطلاعات صنعت شما می توانید از چند نوع آگهی و سرویس تبلیغاتی مختلف استفاده نمایید که در ادامه به صورت مختصر معرفی می گردد:

* آگهی های عادی که در حال حاضر به صورت رایگان و نامحدود در سایت ثبت می گردند.
* آگهی های ویژه که بسته به هزینه پرداخت شده دارای امتیازهای متفاوتی می باشند.
* آگهی های ستاره دار : به ازای هر ستاره امکان نمایش آگهی در صفحه اول و در کنار سایر آگهی ها در صفحات داخلی مجموعه ها و صفحات داخلی زیر مجموعه ها بیشتر و بیشتر می شود.
* بنرها و لوگوهای تبلیغاتی: بانک اطلاعات صنعت جایگاه های ویژه ای را که بهترین دید را برای بازدید کنندگان دارد برای لوگوها و بنرهای تبلیغاتی با ابعاد مشخص پیش بینی کرده است.
* لینکهای متنی: این لینک ها که به صورت Back Link کاربرد دارند در صفحه اصلی و صفحات داخلی سامانه نمایش داده می شوند.

 - آگهی خود را چگونه پر بازدید کنیم . . .

برای اینکه آگهی‌های شما در سامانه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد و از این طریق بتوانید مشتریان و مخاطبین واقعی خود را پیدا کنید، تجربه‌های درج آگهی در سایت ایستگاه به صورت خلاصه و قابل استفاده گردآوری شده است. امیدواریم برای شما راهنمای خوبی باشد.

- انتخاب عنوان مناسب : عنوان آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید.

توضیح : عناوین عمومی مانند : جالب توجه | بسیار زیبا | قابل توجه ، زیر قیمت | قیمت مناسب | ارزان قیمت همانطور که میبینید این عناوین بسیار کلی هستند و خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد.

- دقت در انتخاب گروه مرتبط با آگهی :                                               بورس کالا و خدمات زمانی ایجاد می‌شود که یک دسته از کالا و یا خدمات مشخص در یک جای مشخص برای مشتری قابل دستیابی باشد. این محل می‌تواند فیزیکی باشد مثل بورس قطعات کامپیوتر بازار X و یا مجازی باشد مثل گروه‌های معرفی شده در بانک اطلاعات صنعت

* سئوالات زیر را از خود بپرسید و پس از آنکه پاسخ را راضی کننده یافتید، آگهی خود را درج کنید.

- آیا خواندن آگهی روان و ساده است؟
از جملات طولانی و نامفهوم پرهیز کنید.
اطلاعات را به صورت جمله به جمله و با ترتیب مشخص ارائه کنید.
از ارائه جملات کلیشه‌ای خودداری کرده و ارزشی که مشتری از ارتباط و استفاده از خدمات شما میبرد را ذکر کنید. به بیان دیگر عناصر اصلی که موجب تفاوت عرضه خدمات و یا کالای شما با دیگران می‌شود و برای مشتری ارزش دارد را به صورت واقعی و خلاصه بیان کنید.

- آیا به کلیه سئوالات اساسی و اولیه پاسخ داده شده است؟
به عنوان مثال برای درج آگهی فروش آپارتمان، متراژ- قیمت – طبقه – تعداد اتاق خواب – موقعیت فیزیکی ( خیابان و محله ) – سن ساختمان – امکانات اولیه تلفن گاز شوفاژ و پارکینگ بسیار مهم است.
با ارائه اطلاعات اولیه، خواننده به سرعت تصمیم خود را می‌گیرد و شما در وقت خود برای پاسخگویی به مراجعین صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

- آیا شیوه تماس با شما مشخص می باشد؟
درج شماره تلفن و آدرس در سایت ضرروی نیست. ولی شخص باید بداند با چه کسی و از چه طریقی ارتباط برقرار می‌کند. به هنگام ثبت نام درسایت نام دقیق و ایمیل خود را وارد می‌کنید که به صورت پیش فرض زیر کلیه آگهی‌ها قرار می‌گیرد.
چنانچه لازم است از طریقی غیر از ایمیل با شما تماس گرفته شود، آنرا در متن آگهی ذکر کنید.
انتخاب دقیق تک تک کلمه های آگهی، برای جلب توجه بازدید کنندگان بسیار حساس است. توجه کنید که بازدیدکنندگان شما بسیار باهوش هستند و قبل از آنکه به عناوین شعار گونه و تبلیغاتی توجه کنند، به اطلاعات مشخصی که ارائه شده است توجه خواهند کرد.
با توجه به حجم بالای آگهی در این سامانه، بازدیدکنندگان فرصت مقایسه و انتخاب زیادی دارند. بنابراین هرگز از متن و عکس آگهی‌های دیگر کپی برداری نکنید. ارائه اطلاعات خلاصه و دقیق موجب جلب توجه مشتری خواهد شد. آگهی در اینترنت تفاوت عمده‌ای با تبلیغات تلوزیونی، رادیویی و روزنامه‌ای دارد. در این جا بازدیدکنندگان فرصت بیشتری برای بررسی دارند و مهمتر از هرچیزی برای آنها اطلاعات دقیق و خلاصه می باشد.

آیا آگهی نیاز به عکس دارد ؟
- یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند
- تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید
- از یک تصویر نمی‌توانید برای 2 آگهی استفاده کنید
- درج تصاویر عمومی مانند پرچم، منظره، پرتره، عکسهای غیر مرتبط و یا عکس چهره اشخاص مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.
- برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. بطور مثال شخصی برای آگهی دارالترجمه خود، عکسی از تابلو و در ورودی تهیه کرده بود که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده بود.

آگهی ویژه

با توجه به اینکه درج آگهی در سامانه بانک اطلاعات صنعت بصورت رایگان نیز می باشد، اکثر بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی‌های ویژه می کنند.
درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.
علاوه بر این موضوع، آگهی‌های ویژه همانطور که در بخش مربوطه توضیح داده شده است، در صفحه اول سایت، گروه اصلی و زیرگروه مربوطه بسته به نوع پکیج انتخابی و امتیاز نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

و همچنین 70 درصد مبلغ پرداختی آگهی های ویژه برای سئو لینک آگهی دهنده در موتورهای جستجوی برتر جهان نظیر Google , Aol , YAHOO , MSN و ... خواهد شد، که این خود کمک شایانی به پیشرفت اهداف آگهی دهنده می کند.

برای دیدن تعرفه ثبت آگهی و آگهی ویژه اینجا کلیک کنید .




  • شومینه
  • تپس
  • سازورسازه
  • قالان درب
  • ناکو
  • هودمس
  • اشپزخانه
  • لیفتراک
  • استیل رخ
  • دژاردرب
  • اتحاداران

تبلیغات

اخبار سایت
نتيجه اي يافت نگرديد

پشتیبانی

آگهی تصادفی

استان ها